موسیقی جهان با ترجمه فارسی

موسیقی فاخر دنیا را با ترجمه فارسی بهتر درک کنیم

ترجمه فارسی Amor Mio

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

Amor mio

عشق من
Amor mio por favor

عشق من خواهش می کنم

Tu no te vas
از پیشم نرو

Yo cuentare a las horas

من ساعت ها و لحظه ها را میشمارم

Que la ya veo

تا او را ببینم

Amor mio

عشق من


Amor mio por favor

عشق من ،خواهش می کنم

Tu no te vas

از پیشم نرو

Yo cuentare a las horas

من ساعت ها و لحظه ها را میشمارم

Que la ya veo

تا او را ببینم

Vuelve

برگرد

No volvere no volvere no volvere

من باز نخواهم گشت ، باز نخواهم گشت، باز نخواهم گشت..


No quiere recordar no quiere recorder

نمیخواهم به یاد بیاورم ،نمیخواهم به یاد بیاورم

نظرات  (۲۵)

  • کوشا فاریابی دوست
  • لطفا" لینک دانلودش رو هم بزارین.
    مرسییییییی
    خیلی قشنگه اصن خاطارتم زنده شدن . من خودم اینو با گیتار میزنم و هربار عشق میکنم . مرسی ^-^
    من با این آهنگ گریه ام میگره😢😢😢
  • احمدرضااسدالهی
  • خیلی زیباست انسان رو در خودش دفن می کنه و باعث میشه که ادم بخ فکر فرو بره

    خیلی قشنگه 

    این آهنگ نظیر نداره؛همه آهنگا میان و میرن ولی این موندنیه🎶🎵🎶🎵

    اگه میشه بدون کلامش روهم بزارید ممنون میشم♥♥

    من عاشقشم

     

    خیلی قشنگ فقط میتونم اینو بگم

    خیلی زیباست لذتی داره که تو هیچ اهنگی نیست

    خیلی بیشتر از خیلی قشنگ و پر حسه 

    عالیییی یه 🌸☘

    💞💞😥😥

    یک کلام 

    آرام بخشه

    موزیک خوبیه.خاطر انگیز هم‌هست..ولی اینکه باعث بشه انسان در خودش دفن‌بشه😪🙄مگه‌چنین چیزی هم‌داریم...و اینکه‌باعث‌بشه‌انسان به‌فکر‌هم‌فرو‌بره..خب به‌چه‌فکری‌فرو‌بریم؟آمو‌میو باعث‌دفینه‌شدن و‌تفکر میشه‌یعنی😪🤗😨

  • amirmohammad ahmadzadeh
  • ای خداای وای چه قدر زمان پسته 

    من این آهنگا که گوش میکنم میخواهم انتقام بگیرم از روزگار چه لحظاتی داشتیم با این اهنگ

    چه منتظر اس ام اس نشستنا خدایا ظهور امام زمان زود تر برسون تا حداقل جبران حسرت خوردن این خاطرات بشه 

     

    😔😔😔😔😔😔😔

    فقط گریه ام میگره

     

    سپاسگذارم محاله کسی اهل موسیقی گوش دادن باشه و بااین آهنگ خاطره نداشته باشه درود ودوصد بدرود.

    gracias

    Just perfect

    خییلی عالییی ❤️❤️❤️

     

     

     

    گیتارش حسه ارگاسم میده

    عالی عاشق این آهنگم😍همیشه زنگ خورم بودم

    هیچ آشنایى اتفاقى نیست حتى به غلط

    عرفان  فاک بهت🤣🤣🤣🤣

    خیلی زیبا هست وقتی گوش میدم میرم به فکر درست ۱۳ سال و ۶ ماه و ۳روز پیش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی